NikiNiki، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
NikaNika، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
NikooNikoo، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه سن داره
My vebMy veb، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات رنگی رنگی من ، دختر رنگینکمون

خیابان تابستان،کوچه تیر،پلاک یازده

خواهرانم

1398/12/20 22:07
نویسنده : Niki jon
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم.

فقط دخترا ببینن.

دوستان مرسی که همیشه بامن بودین همیشه منو بخشیدین به خاطر کارای بدی که کردم.

من واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم.

زهرا جونم،آبجی بزرگ مجازیم خیلی خیلی دوستت دارم مرسی از نظرات و پیامای سرشار از محبتت تیر ماهی عزیزم!😘

نیلا جونم ،دوست عزیزم من که همیشه به خاطر هر کار بدی که کردم منو بخشیدی،همیشه با محبت بودی خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم!😘

مبینای عزیزم ،دوست خوبم که همیشه مهربونی همیشه پستای قشنگ و امید بخش میزاری خیلی خیلی دوستت دارم !😘

همتون خیلی مهربون و دوست داشتنی هستین خواهرای بزرگم خیلی دوستتون دارم.

نی نی وبلاگی های عزیز از همتون تشکر میکنم که منو همایت کردین.

و بزرگترین تشکر از سازندگان نی نی وبلاگ که این فرستو برای هممون فراهم کردن ،از همتون متشکرم😘😘

 

پسندها (6)

نظرات (6)


20 اسفند 98 22:10
ممنون عزیزخوشگلمممممم😘😘😘😘😘
Niki jon
پاسخ
خواهش میکنمم

20 اسفند 98 22:11
فدای تو خوشگل خانوووم😘😘
نه عزیزم،اتفاقا شما هیچوقت کاراشتباهی نکردی!😘😘
منم عاشقتم خانوم طلا😘
Niki jon
پاسخ
ممنونم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 اسفند 98 22:21
ای جااانم از حرفای مهربونت ممنونم آبجی نیکی
Niki jon
پاسخ
خواهش میکنم آبجی جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 اسفند 98 22:22
الهی فدات شم عشقم❤❤❤
Niki jon
پاسخ
خدا نکنه آبجی
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
20 اسفند 98 22:50
ای جانم دختر خانم مهربون🤩😍🤩🤗🤗🤗😙😙😁😁😁💋💋
Niki jon
پاسخ
عزیزم دلم لطف دارق

20 اسفند 98 23:16
🙁🙁من چی😓😔
Niki jon
پاسخ
مشخصاتتو نمیدونستم عزیزم تو پست بعدی میزارم ببخشید ناراحتت کردم