NikiNiki، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
NikaNika، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
NikooNikoo، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره
My vebMy veb، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات رنگی رنگی من ، دختر رنگینکمون

خیابان تابستان،کوچه تیر،پلاک یازده

ماه اسفند،پیشواز عید

1398/12/18 9:19
نویسنده : Niki jon
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان داریم به پیشواز کسل کننده ترین عید عمرمون میریم نه عید دیدنی نه مسافرت نه خرید عید پس چی؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿

حالا مناسبتا

تولد وبلاگ مبینا جون مبارک

سالگرد فوت خواهر کوچولوی زهراجون تسلیت

روز پدر مبارک

روز زن مبارک

ولادت حضرت علی مبارک

و حالا خاطره ها

دوستان مدتی که نبودم واقعا خیلی دلمبراتون تنگ شده بود

ولی الان که کرونا اومده دلم واسه همه تنگ شده

حداقل همه فصل های رامونا رو تو همین ماه سه چهار بار خوندم

سه بار بسته اینترنتمونو تموم کردم(چون خیلی به رادین و نیکا زنگ زدم)

منو نیکا جونم رستوران زدیم ولی من معلم کودکستانم هستم

و کلی ارایش کردیم،غر زدیم واسه هم کاتالوگ ارایشی و عکس و پیج لباس فرستادیم بعد تلوزیون بازی کردیم تا نصف شب نصف شبم با هم چت کردیم و خلاصه کلی بهمون خوش گذشت

طنز خونه

دیروز یه اتفاق عجیب افتاد

معلمون گفت یه نماز دو رکعتی بخونید برام فیلم بگیرید بفرستین(گفتم معلمون ماهه)

منم رفتم تو اتاقم ۱نه بلوز همرنگ چادرم پیدا کردم نه شلوار۲چادره خیلی کوتاه بود منم شلوارم روش ستاره های بنفش بود

۳وقتی میخواستم نیت کنم چادرم با دستم میرفت بالا بلوزم معلوم میشد و متاسفانه بلوزم عکس یه دختر روش بود که عینک افتابی زده بود۴یه بار اول رکوع و سجده رفتم در رکعت دوم بعد رفتم قنوت و سر تشهد و سلام گیج شدم

و اینجوری شد که ما نزدیک هفت تا فیلم گرفتیم.

تا پست بعدی بای

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 اسفند 98 11:03
مرسی از تبریک قشنگت❤...
الهی همیشه شادباشی کوچولوی مهربون😍
Niki jon
پاسخ
ممنون عزیزم خودتم مهربونی

18 اسفند 98 11:59
شاد باشی نیکی خانووم.
ووی ماشالا دختر!نت تموم شد!دوستیتون پایدار باشه.😘
Niki jon
پاسخ
ممنون نیلا جون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 اسفند 98 12:01
امیدوارم همیشه شاد باشی نیکی جان
مرسی که به یاد منم بودی
Niki jon
پاسخ
قربونت برم تو هم همیشه به یاد من هستی 
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 اسفند 98 17:06
همیشه شاد باشی گلم😘
Niki jon
پاسخ
ممنون فاطمه جان