NikiNiki، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
NikaNika، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
NikooNikoo، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه سن داره
My vebMy veb، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات رنگی رنگی من ، دختر رنگینکمون

خیابان تابستان،کوچه تیر،پلاک یازده

بافندگی

1398/12/19 23:42
نویسنده : Niki jon
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان!

من امروز بافتنو یاد گرفتم ولی فقط زنجیره میبافم البته تا الان.

دوختن دندون موشی رو هم یاد گرفتم .

این زنجیره رو من بافتم.

اینم من دوختم.

خلاصه من تو این تعطیلی ها کلی چیز آموختم.

خوشنویسی،خیاطی و بافندگی.

تا پست بعدی بای

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


20 اسفند 98 0:51
افرین خانوووم هنرمند
منم دقیقا مثل تو با بافندگی سرگرمم
Niki jon
پاسخ
خیلی ممنونم واقعا هم آدم سرگرم میشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 اسفند 98 1:58
موفق باشی عزیزم...آفرین به تو❤
Niki jon
پاسخ
ممنون عزیزم
千.𝓏千.𝓏
20 اسفند 98 9:37
آفرین منم هم نمد دوزی می کنم هم می بافم البته الان دارم عروسک می بافم هر وقت کامل شد پست میزارم .👑😁 به هر حال آفرین ‌
Niki jon
پاسخ
ممنون عزیزم تو هم کار خوبی میکنی

20 اسفند 98 11:46
اگه قوی تر شدی،میتونی مثل من موش بدوزی و تو دستش شکلات بذاری و به عنوان گیفت سال موش بدی همه😃
Niki jon
پاسخ
امتحان میکنم .
ممنون از اینکه گفتی
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 اسفند 98 12:19
ای جانم آفرین به تو دختر هنرمند
Niki jon
پاسخ
ممنون عزیزم