NikiNiki، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره
NikaNika، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
NikooNikoo، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
My vebMy veb، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات رنگی رنگی من ، دختر رنگینکمون

خیابان تابستان،کوچه تیر،پلاک یازده

طنزخونه

1398/12/22 17:52
نویسنده : Niki jon
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبجیا!!

بیاین یکم بخندیم.

راستی جوک ها از زندگی خودمه و واقعیه.

اولی

میراث خانوادگی!!!!!!!!

دیروز منو مامانم داشتیم خیاطی میکردیم.

مامانم یه سنجاق سینه بهم داد و گفت این سنجاق سینه مال مادر مادربزرگ عمه ی منه.!

منم هنگ کردم !خدایا یعنی مادر مادربزرگ عمه مادرم کیه دیگه!!!😂😂

بعد مامانم گفت اسم مادر مادربزرگ عمه ام عم کلسوم بوده!!

بعد رفتیم به آجیم گفتیم هنگ کرد یا به قول خودش ارور چهارصدو چهار داد!به بابامم گفتیم اونم هنگ کرد.

و خلاصه ماجرایی داشتیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دومی

خودمونو مسخره کردیم!!!!😂😂😂

دیروز ظهر منو مامانمو آجیم نشسته بودیم رو تخت داشتیم تخمه میشکستیم.

آجیم در اومد گفت دوستم عقد داییشه 

مامانم جیغ زد وایییییییییی تو این وضعیتتتتتتتتتت

بعد آجیم گفت ولی خیلی رعایت کردن اول رفتن دم خونه فاطمه(عروس خانم)با دستکشو ماسک حلقه رو دادن بعد مامان دوستم گفت شما بمونین من زودتر میرم محضر .

دوستم پرسید چرا مامانش گفت به شما ربطی نداره

مامانش رفته محضر همه وسایلو با الکل ضد عفونی کرده بعد وقتی اومدن دوستم گفته مامان چرا اینجا بوی الکل میده مادرش گفته بازم به تو ربطی نداره

و خلاصه همونطور مفحوظ عقد کردن و تموم شده

مامانم گفت آخـــیییییییــــییییـــــی

خب تا پست بعدی بای

 

 

پسندها (8)

نظرات (10)


22 اسفند 98 18:00
جالب بود نیکی خانوم
Niki jon
پاسخ
ممنون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 اسفند 98 19:10
عزیزم اینی که گفتی فکر کنم میشه مادر بزرگه مادر بزرگت
Niki jon
پاسخ
نه عزیزم مادر مادربزرگ پدربزرگمم میشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 اسفند 98 23:21
❤❤❤
Niki jon
پاسخ
💜
نرگسنرگس
23 اسفند 98 20:05
😆
Niki jon
پاسخ
😘

23 اسفند 98 23:29
خیلی ناراحت شدم از دستت

23 اسفند 98 23:34
ول کن حذف کن کامنتمو گلم
Niki jon
پاسخ
کردم ممنون

23 اسفند 98 23:42
خیلی ناراحت رو پاک نکردی
Niki jon
پاسخ
پاک میکنم

23 اسفند 98 23:42
قشنگم پاکش کن
Niki jon
پاسخ
حتما

23 اسفند 98 23:42
همه کامنتامو پاک کن
Niki jon
پاسخ
باشه میکنم

23 اسفند 98 23:55
نکردی که
Niki jon
پاسخ
بلد نیستم تو خصوصی بگو بهم