NikiNiki، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
NikaNika، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
NikooNikoo، تا این لحظه: 22 سال و 27 روز سن داره
My vebMy veb، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات رنگی رنگی من ، دختر رنگینکمون

خیابان تابستان،کوچه تیر،پلاک یازده

تیر ماهی

1398/12/2 20:44
نویسنده : Niki jon
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تیر ماهی ها بیاین.

الان میخوام مطالب خودمونوبذارم.

ما مهربون و گاهی خسیسیم.

مادرای خوبی میشیم و اشپزیزمونم نسبتا خوبه.

ما تیر ماهیا خوشگل مغرور و بی ریا هستیم.

ما از انتقاد متنفریم و خیلی صادق.

ما با شخصیت هم هستیم.

از تو اینترنت در اوردم.

تا پست بعدی بای😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اسفند 98 20:47
سلااام من اول اومدم
من تیر ماهیم
تقریبا همه اینایی که گفتی هستم، ولی مغرور نیستم
تو چند تیری نیکی جون؟
Niki jon
پاسخ
من یازده من همون نیکیم زهرا
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 اسفند 98 20:51
بله میدونم
منم پنجم تیر
Niki jon
پاسخ
اها

2 اسفند 98 21:13
عزیزم 😗
من یک ماه قبل شما م،خرداد!
Niki jon
پاسخ
اها